SEO Copywriting

Zadbaj o profesjonalne treści na stronie www

Decyzja o zbudowaniu nowej strony www to dopiero początek drogi do sukcesu. W pierwszej kolejności trzeba przebrnąć przez poszczególne etapy powstawania strony. Następnie zaplanować poszczególne działania marketingowe. Zazwyczaj na samym początku współpracy padają pytania od klienta jak np.: “Czy możemy skopiować treści od producentów?”, “Czy mam napisać treści samodzielnie czy zrobicie to za mnie?”. W każdej naszej odpowiedzi w takiej sytuacji pojawia się słowo klucz - “Copywriting SEO”. 

Co to jest SEO Copywriting?

Można uznać, że to serce strony internetowej! To jeden z wielu, ale bardzo ważny czynnik mający wpływ na powodzenie działania strony w sieci! Dlatego zawsze podkreślamy i namawiamy naszych klientów do potraktowania poważnie kwestii napisania tekstów do nowej czy obecnej strony internetowej. Nawet najpiękniejsza strona www, ale ze słabej jakości tekstem, może być z góry skazana na marketingową porażkę. 

Profesjonalnie napisane treści do strony www są przyjazne, przejrzyste i zrozumiałe dla użytkownika, ale jednocześnie też mogą zadowolić roboty Google. Z jednej strony muszą zachęcić potencjalnego klienta do zainteresowania się produktem/usługą. Z drugiej strony - muszą na tyle spodobać się wyszukiwarce Google, aby ta chciała pokazać stronę www wystarczająco wysoko w stosunku do innych witryn.

SEO Copywriting - jak pisać?

Każdy przedsiębiorca najlepiej zna się na swoim fachu, ale napisanie dobrego tekstu, który ma spełnić szereg wymogów optymalizacji SEO i jednocześnie być zrozumiały i zachęcający dla odbiorców, nie jest wcale takie łatwe. Najlepszym rozwiązaniem jest powierzenie tego zadania specjalistom - agencji interaktywnej lub agencji SEO. 

Doświadczona i przeszkolona pod SEO copywriterka z pomocą merytoryczną klienta, jest w stanie napisać treść do strony, która w przyszłości stanie się doskonałym narzędziem marketingowym. Dlatego tak ważna jest sprawna współpraca na poziomie klient-agencja.

W jaki sposób Google oceni treść?

Po pierwsze Google nie toleruje duplikatów treści. Mimo, że tak jest od zawsze, okazuje się że nie każdy jeszcze o tym wie. W sieci można znaleźć mnóstwo stron z tekstami skopiowanymi np. od producentów lub z witryn konkurencji. Wyszukiwarka pierwszą selekcję wykonuje za użytkownika! Wyświetla najpierw te najbardziej wartościowe, nasycone słowami kluczowymi, unikalne, odpowiedniej długości treści. Dopiero później “najlepsze” duplikaty.

Oprócz tego, że kopiowanie treści narusza prawa autorskie, finalnie wyrządza szkodę każdej ze stron. Opłaca się zainwestować w profesjonalnie przygotowane teksty na stronę internetową, które z pewnością zaprocentują szybciej niż myślimy!

W agencji Quality Factor znajdziesz wsparcie w zakresie napisania treści do strony internetowej, do podstron blogowych czy poradnikowych, przygotowania tekstów do sklepu internetowego oraz inne usługi z zakresu copywriting’u szyte na miarę. Zapraszamy!