BloG agencji interaktywnej quality factor

Wszystkie wpisy - zapraszamy do lektury 🙂

Jak pisać artykuły tematyczne pod SEO?

Dobór słów kluczowych, tytułu oraz treści artykułów SEO to bardzo ważne elementy, które należy wziąć pod uwagę już na etapie konspektu. Dobrze prowadzony Blog może mieć znaczący wpływ na widoczność witryny w sieci.

Najlepszy czas na publikację postów SM - o co tyle krzyku?

Które dni i godziny są najlepsze, aby publikować posty na Facebook, Instagram i w innych mediach społecznościowych? Jaki wpływ na SEO ma czas dodania postu? Zdania są podzielone. W poniższym artykule postaramy się przybliżyć temat.

Koniec reklamowania w Google serwisów gsm oraz serwisów komputerowych

Nie wszystkie branże, usługi czy produkty można reklamować w Google Ads – czyli w systemie reklamowym Google. Zasady dotyczące ograniczeń lub braku możliwości reklamowych w Google Ads są wszystkim agencjom SEM i specjalistom od Google Ads dobrze znane. Jednak ostatnio Google zaskoczyło wszystkich informacją dotyczącą braku możliwości promowania się serwisów gsm oraz komputerowych czy też sprzętu elektronicznego lub oprogramowania.

Agencja interaktywna czy agencja SEO – którą wybrać?

Istnieje popularne przekonanie, że dobrej jakości usługi SEO najlepiej zlecić do wyspecjalizowanej agencji SEO, co zapewni wysoką skuteczność i bezpieczeństwo. Praktyki udowadniają jednak, że pozycjonowanie lub działania SEO warto jednak łączyć z innymi usługami marketingu w internecie. Synergia okazuje się opłacalna!

Średnia pozycja reklamy w Google Ads – planowane zmiany we wrześniu 2019 r.

Czy sukces i osiągnięcie celów z reklam w wyszukiwarce Google gwarantuje nam zawsze pierwsza pozycja na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania? Co planuje Google od września 2019 r. w zakresie średniej pozycji reklam w wyszukiwarce? Jakie dane dotyczące pomiaru i optymalizacji widoczności linków sponsorowanych mogą okazać się przydatne?

Pozycjonowanie strony www – czy każda strona internetowa może osiągnąć sukces?

Pozycjonowanie stron www od zawsze stanowiło i stanowi nie lada wyzwanie dla każdej agencji interaktywnej, programisty i wolnych strzelców. Każdego dnia w naszej agencji SEO pojawia się kolejny potencjalny klient zainteresowany budowaniem pozycji oraz wyników w tzw. naturalnych wynikach wyszukiwania. I praktycznie każdy z nich oczekuje szybkich efektów, przy założeniu możliwie najniższego budżetu.

Usługi SEM czy SEO w interaktywnej agencji – oto jest pytanie!

Jakie usługi z zakresu marketingu w internecie wybrać dla swojego biznesu – SEM czy SEO? Które będą skuteczniejsze? Które będą odpowiednie dla strony www, charakteru działalności i celów biznesowych? I czy w ogóle jest sens współpracować z agencją SEM i SEO? Na to pytanie odpowiadamy praktycznie codziennie naszym obecnym oraz przyszłym klientom.

Reklamy w Grafice Google – zmiany w kampaniach produktowych po koniec marca 2019

Google Grafika to cenne źródło obrazów – tu codziennie wielu z nas poszukuje produktów, inspiracji, pomysłów itd. Podczas decyzji o zakupie, i nie tylko, grafika Google już od dawna stała się popularnym źródłem informacji. Jeśli prowadzimy reklamy produktowe w Google, powiązane ze sklepem internetowym, to zdjęcia w zakładce Grafika w wyszukiwarce również są miejscem do wyświetlania produktów.