BloG agencji interaktywnej quality factor

Wszystkie wpisy - zapraszamy do lektury 🙂

Agencja interaktywna czy agencja SEO – którą wybrać?

Istnieje popularne przekonanie, że dobrej jakości usługi SEO najlepiej zlecić do wyspecjalizowanej agencji SEO, co zapewni wysoką skuteczność i bezpieczeństwo. Praktyki udowadniają jednak, że pozycjonowanie lub działania SEO warto jednak łączyć z innymi usługami marketingu w internecie. Synergia okazuje się opłacalna!

Średnia pozycja reklamy w Google Ads – planowane zmiany we wrześniu 2019 r.

Czy sukces i osiągnięcie celów z reklam w wyszukiwarce Google gwarantuje nam zawsze pierwsza pozycja na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania? Co planuje Google od września 2019 r. w zakresie średniej pozycji reklam w wyszukiwarce? Jakie dane dotyczące pomiaru i optymalizacji widoczności linków sponsorowanych mogą okazać się przydatne?

Pozycjonowanie strony www – czy każda strona internetowa może osiągnąć sukces?

Pozycjonowanie stron www od zawsze stanowiło i stanowi nie lada wyzwanie dla każdej agencji interaktywnej, programisty i wolnych strzelców. Każdego dnia w naszej agencji SEO pojawia się kolejny potencjalny klient zainteresowany budowaniem pozycji oraz wyników w tzw. naturalnych wynikach wyszukiwania. I praktycznie każdy z nich oczekuje szybkich efektów, przy założeniu możliwie najniższego budżetu.

Usługi SEM czy SEO w interaktywnej agencji – oto jest pytanie!

Jakie usługi z zakresu marketingu w internecie wybrać dla swojego biznesu – SEM czy SEO? Które będą skuteczniejsze? Które będą odpowiednie dla strony www, charakteru działalności i celów biznesowych? I czy w ogóle jest sens współpracować z agencją SEM i SEO? Na to pytanie odpowiadamy praktycznie codziennie naszym obecnym oraz przyszłym klientom.

Reklamy w Grafice Google – zmiany w kampaniach produktowych po koniec marca 2019

Google Grafika to cenne źródło obrazów – tu codziennie wielu z nas poszukuje produktów, inspiracji, pomysłów itd. Podczas decyzji o zakupie, i nie tylko, grafika Google już od dawna stała się popularnym źródłem informacji. Jeśli prowadzimy reklamy produktowe w Google, powiązane ze sklepem internetowym, to zdjęcia w zakładce Grafika w wyszukiwarce również są miejscem do wyświetlania produktów.