Pozycjonowanie stron internetowych – najczęściej poszukiwane w agencji interaktywnej

W każdej dobrej agencji SEO strona internetowa, branża i cele jakie są do osiągnięcia powinny być analizowane indywidualnie, a oferta pozycjonowania powinna być „skrojona na miarę”.

Proces pozycjonowania stron w internecie nie opiera się na jednej, szablonowej ofercie – choć zwykle właśnie tego oczekują od nas klienci – szybkich odpowiedzi ile to kosztuje i kiedy będą efekty. Nasza agencja SEO przygotowuje dla każdego klienta dokładny plan działań pozycjonowania firmy w sieci, z podziałem na poszczególne etapy i nakłady jakie będą niezbędne dla osiągnięcia oczekiwanych rezultatów.

pozycjonowanie seo w agencji interaktywnej

AUDYT SEO strony www – etap I

Zwykle zaczynamy od audytu SEO – analiza wykonywana jest w zależności od:

  • rodzaju silnika na jakim zbudowana jest strona www i jej kondycji
  • funkcji witryny internetowej (sklep internetowy, strona wizytówkowa, strona lokalna itp.)
  • historii dotychczasowych działań bądź ich braku
  • branży i otoczenia rynkowego klienta
  • celów oraz wyzwań jakie są postawione

przygotowujemy indywidualną propozycję wykonania kompleksowej optymalizacji SEO i działań uzupełniających (może to być np. niezbędny SEO copywriting lub modyfikacja elementów strony internetowej).

BUDOWA NOWEJ STRONY WWW – etap II

Na etapie jakim jest audyt SEO może okazać się, że konieczne będzie zbudowanie nowej strony lub sklepu internetowego, przyjaznych pod pozycjonowanie, zgodnych z wszelkimi najlepszymi praktykami SEO, gotowych do przyszłych cyklicznych działań mających na celu skuteczne pozycjonowanie. Takie przypadki zdarzają się w naszej agencji interaktywnej.

OPTYMALIZACJA SEO strony internetowej – etap III

Po wykonaniu etapu I, a w niektórych przypadkach etapu II, zabieramy się do optymalizacji strony. Etap III może ograniczyć się do kilku dni, czasem tygodni, a nawet i miesięcy. Optymalizacja i pozycjonowanie w niektórych branżach czy też strukturach stron www może okazać się procesem długofalowym. Na przykład pozycjonowanie sklepów, zwłaszcza tych bardzo rozbudowanych, to często między innymi prace polegające na: przygotowaniu opisów do wszystkich kategorii, podkategorii, produktów, meta danych itd. Etap III może być zatem procesem, który nie zakończy się w perspektywie dni czy tygodni.

SEO CONTENT MARKETING – etap IV

Najczęściej dopiero po wykonaniu powyższych etapów przystępujemy do wspierania przyszłego skutecznego pozycjonowania strony lub sklepu internetowego. To etap gdzie należy uwzględnić długoterminowe, cykliczne działania SEO onsite i offsite – cierpliwość zdecydowanie okazuje się być wysoce opłacalna w pozycjonowaniu w Google ?

Jeśli chcesz poznać indywidualny plan działań dla Twojego biznesu, to napisz lub zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy!