W każdej dobrej agencji SEO strona internetowa, branża i cele jakie są do osiągnięcia powinny być analizowane indywidualnie, a oferta pozycjonowania powinna być „skrojona na miarę”.
Proces pozycjonowania stron w internecie nie opiera się na jednej, szablonowej ofercie – choć zwykle właśnie tego oczekują od nas klienci – szybkich odpowiedzi ile to kosztuje i kiedy będą efekty. Nasza agencja SEO przygotowuje dla każdego klienta dokładny plan działań pozycjonowania firmy w sieci, z podziałem na poszczególne etapy i nakłady jakie będą niezbędne dla osiągnięcia oczekiwanych rezultatów.
AUDYT SEO strony www – etap I
Zwykle zaczynamy od audytu SEO – analiza wykonywana jest w zależności od:
- rodzaju silnika na jakim zbudowana jest strona www i jej kondycji
- funkcji witryny internetowej (sklep internetowy, strona wizytówkowa, strona lokalna itp.)
- historii dotychczasowych działań bądź ich braku
- branży i otoczenia rynkowego klienta
- celów oraz wyzwań jakie są postawione
przygotowujemy indywidualną propozycję wykonania kompleksowej optymalizacji SEO i działań uzupełniających (może to być np. niezbędny SEO copywriting lub modyfikacja elementów strony internetowej).
BUDOWA NOWEJ STRONY WWW – etap II
Na etapie jakim jest audyt SEO może okazać się, że konieczne będzie zbudowanie nowej strony lub sklepu internetowego, przyjaznych pod pozycjonowanie, zgodnych z wszelkimi najlepszymi praktykami SEO, gotowych do przyszłych cyklicznych działań mających na celu skuteczne pozycjonowanie. Takie przypadki zdarzają się w naszej agencji interaktywnej.
OPTYMALIZACJA SEO strony internetowej – etap III
Po wykonaniu etapu I, a w niektórych przypadkach etapu II, zabieramy się do optymalizacji strony. Etap III może ograniczyć się do kilku dni, czasem tygodni, a nawet i miesięcy. Optymalizacja i pozycjonowanie w niektórych branżach czy też strukturach stron www może okazać się procesem długofalowym. Na przykład pozycjonowanie sklepów, zwłaszcza tych bardzo rozbudowanych, to często między innymi prace polegające na: przygotowaniu opisów do wszystkich kategorii, podkategorii, produktów, meta danych itd. Etap III może być zatem procesem, który nie zakończy się w perspektywie dni czy tygodni.
SEO CONTENT MARKETING – etap IV
Najczęściej dopiero po wykonaniu powyższych etapów przystępujemy do wspierania przyszłego skutecznego pozycjonowania strony lub sklepu internetowego. To etap gdzie należy uwzględnić długoterminowe, cykliczne działania SEO onsite i offsite – cierpliwość zdecydowanie okazuje się być wysoce opłacalna w pozycjonowaniu w Google ?
Jeśli chcesz poznać indywidualny plan działań dla Twojego biznesu, to napisz lub zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy!