Facebook i Instagram

Prowadzenie konta na Facebooku Instagramie współcześnie jest równie oczywiste, co posiadanie numeru telefonu lub łącza do Internetu. Jako wykwalifikowana agencja interaktywna dostrzegamy potencjał tych mediów społecznościowego i proponujemy naszym potencjalnym klientom ich wykorzystanie.

Tworząc swoje konto firmowe na Facebooku większość przedsiębiorców podejmuje kroki analogiczne do tych wykonywanych przy zakładaniu profilu prywatnego. Prowadzenie fanpage także wymaga estetyki zgodnej z wyobrażeniem marki reprezentowanej przez profil firmowy oraz doboru treści, którymi zainteresowana jest grupa docelowa.

obsługa FB i IG

Co oznacza przemyślana promocja na Facebooku?

1.

Poznanie grupy docelowej

Narzędzia analityczne Facebooka dokładnie określają wiek, styl życia, poziom wykształcenia, geolokalizację a nawet status w związku oraz zajmowane stanowisko potencjalnego klienta.

2.

Budowa społeczności wokół marki

Dopasowanie języka komunikacji oraz tematyki zamieszczanych postów do preferencji określonej grupy docelowej pozwoli Ci zjednać sobie lojalnych klientów, którzy w Twojej marce odnajdą coś więcej, niż zwykły produkt.

3.

Wzmacnianie zaangażowania klientów

Im więcej interesujących treści podyktowanych potrzebami klienta docelowego, tym więcej przywiązania oraz aktywności z jego strony. Ciekawe akcje promocyjne utrzymają zaangażowanie odbiorcy a także zwiększą liczbę fanów.

Reklama na Facebooku

Marketing na Facebooku to nie tylko zręczne tworzenie treści oraz publikowanie ich w odpowiednich porach, ale także możliwość do aktywacji narzędzi promocyjnych charakterystycznych tylko dla tego medium. Skuteczna reklama na Facebooku oznacza także organizację konkursów, które promują markę w niestandardowy sposób, zwiększają szansę na sprzedaż oraz poszerzają grono aktywnych odbiorców.

Sposobów, w jakich może realizować się Twoja reklama na Facebooku jest bez liku - wszystko zależy od kreatywności osoby prowadzącej działania w social media. Bez wątpienia najskuteczniejszym z nich jest Facebook Ads, czyli płatna szansa na efektywne dotarcie do Twojej grupy docelowej.

Kampanie Facebook Ads

Kampanie reklamowe na Facebooku oparte są o personalizację treści, które indywidualnie docierają do każdego użytkownika. Początkowo dociera do nas aktywność rodziny, później znajomych i dopiero na końcu interesujących nas fanpage’y.

Tym samym, organiczne promowanie na Facebooku nie zawsze “przebija się” do użytkownika. Dzięki analityce badającej aktywność użytkowników, marketing na Facebooku jest wyjątkowo efektywny.

Na co pozwala skuteczna
kampania na Facebooku?

  • Dokładne geotargetowanie (wyświetlenie reklamy w określonym obszarze, np. konkretnej dzielnicy Warszawy)
  • Dotarcie do klientów o wyznaczonym wieku i płci
  • Dotarcie do użytkowników, którzy:
    • lubią już Twój fanpage
    • byli na Twojej stronie (remarketing na Facebooku)
    • są znajomymi Twojej grupy docelowej
    • interesują się konkretną tematyką (np. kuchnia azjatycka, uroda, majsterkowanie)
    • wykonały określone akcje na stronie www (wyświetlenie formularza, przeglądanie treści, zrobienie zakupów)
  • Dotarcie do obecnych klientów przez Custom Audience (bazę adresów e-mail)

Oprócz tego, płatna reklama na Facebooku pozwala pozyskać leady, czyli adresy mailowe użytkowników potencjalnie zainteresowanych Twoim produktem lub usługą, a także prowadzić dynamiczny remarketing wracając do osób oglądających Twoją ofertę.

obsługa FB i IG

Promocja na Instagramie

W podobny sposób prowadzone są kampanie reklamowe na Instagramie - serwisie będącym potomkiem Facebooka. Jeśli chcesz promować swój produkt lub markę w formie wyjątkowych treści wizualnych, Instagram jest idealnym rozwiązaniem. Promocja na Instagramie to forma marketingu, która świetnie sprawdzi się w przypadku produktu o grupie docelowej poniżej trzydziestego roku życia (takich użytkowników jest aż 60%).

Płatna reklama na Instagramie może przybierać różnorodne formy - od reklamy karuzelowej, przez reklamy wideo i treści błyskawiczne, po reklamy wyświetlane w Stories. Poza tym, prowadzenie konta na Instagramie pozwala zbudować skuteczny wizerunek firmy, produktu lub marki. Atrakcyjny merytorycznie i graficznie profil to szansa na uzyskanie stałej grupy odbiorców, którzy chętniej zainwestują w Twoją ofertę.

social-media-ads

Nasza agencja projektująca działania w social media gwarantuje dopracowane pod kątem grupy docelowej oraz skuteczne prowadzenie Facebooka oraz Instagrama.

Chętnie pomożemy Ci w promocji Twojego fanpage’a w ramach jednego z trzech pakietów - Mini, Standard i Premium. W celu ustalenia szczegółów, skontaktuj się z nami, a wspólnie wybierzemy najlepsze rozwiązanie dla Twojej reklamy na Facebooku lub Instagramie.

Dlaczego promowanie na Facebooku i Instagramie z Quality Factor jest skuteczne?

Specjalistyczna znajomość medium

Nasi profesjonaliści zadbają o to, aby Twój fanpage lub profil był doskonałą wizytówką marki opierając swoje działania na obecnych trendach w social media.

Profesjonalne grafiki i treści

Zawartość merytoryczna przygotowana przez naszych copywriterów oraz grafików spełni oczekiwania wyznaczonej grupy docelowej.

Stały nadzór działań

Monitoring publikowanych postów, a także reagowanie na zmiany w serwisie, to gwarancja skuteczności w reklamie na Facebooku.

Cykliczne raporty

Regularne dostarczanie analiz wygenerowanych na podstawie algorytmów Facebooka pozwoli nam określić efektywność podjętych kroków.

Podejmując z nami współpracę, jaką jest prowadzenie strony na Facebooku i profilu na Instagramie, masz pewność, że pomożemy Ci wyznaczyć skuteczne działania marketingowe precyzyjnie odpowiadające na potrzeby i oczekiwania Twoich klientów.