Aktualności

zmiany w śledzeniu zdarzeń GA

Zmiany w śledzeniu zdarzeń konwersji w Google Analytics. Wpływ na prowadzenie reklam w Google oraz Facebook

Do niedawana Google Analytics stanowił podstawowe i wiarygodne źródło do gromadzenia danych, analizy i łączenia statystyk z aktywnymi kampaniami Google Ads czy Facebook Ads. Nasi klienci mogą w każdym momencie obserwować skuteczność usługi, wydatki reklam Google, skuteczność usług SEO itd. posługując się widokami z na swoich kontach Google Analytics.

Czytaj więcej
pozycjonowanie-i-optymalizacja-stron-internetowych

Core Web Vitals w optymalizacji SEO – co dla nas oznacza?

Prace nad poprawianiem i rozwijaniem, ulepszaniem algorytmów wyszukiwarki Google trwają nieustannie. Cały czas słyszymy o nowościach w świecie pozycjonowania stron internetowych. Google cyklicznie wprowadza aktualizacje funkcjonowania botów i elementów wpływających na indeksowanie stron www. Tak, jak na przykład Core Web Vitals. Kolejny ukłon w stronę użytkowników wyszukiwarki. O co w tym chodzi? Dlaczego warto zwrócić uwagę na to? Zwłaszcza w kontekście optymalizacji SEO? Wyjaśniamy poniżej.

Czytaj więcej

Co zyskasz, prowadząc blog firmowy lub poradnik?

W dobie cyfryzacji prowadzenie strony internetowej przez przedsiębiorcę wydaje się koniecznością dla osiągnięcia sukcesu biznesowego. Strony WWW i e-sklepy są świetną wizytówką firmy, ponieważ skutecznie prezentują ofertę, stanowią także praktyczną przestrzeń komunikacji ze stałymi i nowymi klientami. Słowem, dzięki stronie WWW można upiec nie dwie, a przynajmniej kilka pieczeni na jednym ogniu.

Czytaj więcej

Featured snippets, czyli zmiany w algorytmach Google

Spędzając kolejne miesiące w domach, dość łatwo możemy zauważyć, że świat nowoczesnych technologii cyfrowych rozwija się coraz szybciej. Jeszcze kilkanaście lat temu wyszukiwarka Google miała ograniczoną liczbę funkcjonalności, a dziś stanowi główną przestrzeń komunikacji, rozrywki, handlu i biznesu online.

Czytaj więcej
SEO z Quality Factor

Czas na zmianę – trendy SEO w 2021 roku

Cóż to był za rok! W 2020 roku wydarzyło się tak wiele, że podsumowanie najważniejszych punktów z jego osi czasu graniczy z cudem. Dlatego z perspektywy doświadczeń naszej agencji interaktywnej popatrzmy z nadzieją w przyszłość, która zapowiada się interesująco. Nowe trendy na rynku SEO to w perspektywie ścieżka długofalowych zmian w świecie reklamy digitalowej. Dlaczego? Spieszymy z odpowiedzią!

Czytaj więcej
content marketing seo

Nowości w SEO, czyli 4 najważniejsze trendy w 2020 roku

Pomimo mijającej właśnie pierwszej połowy 2020 roku, najważniejsze trendy w SEO wciąż są na afiszu. Pandemia koronawirusa skutecznie przyćmiła ich blask, ale to nie oznacza, że specjaliści rynku marketingu internetowego nie poszukują nowych rozwiązań gwarantujących innowacyjne podejście do ich pracy.

Czytaj więcej
reklamy w wyszukiwarce Google

Google na straży praw konsumenta – walka z nieodpowiednimi reklamami

Trwająca od ponad dwóch miesięcy pandemia nowego koronawirusa SARS-CoV-2 wywróciła naszą dotychczasową rzeczywistość do góry nogami przenosząc ją w ograniczonej formie do sieci internetowej. Zmiany gospodarcze oraz te z zakresu życia społecznego mobilizują ludzi do podejmowania działań na rzecz wspólnoty i solidarności, ale także skłaniają niektórych do podjęcia walki o szybki i niezgodny z prawem zarobek.

Czytaj więcej
Reklama w internecie

Infodemia oraz pandemia a działania i wydatki na marketing w Internecie

Nasza agencja interaktywna realizuje usługi marketingu internetowego dla różnych branż i działalności – od usług po sprzedaż produktów i rozwiązań dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. To co ostatnio bombarduje wszystkich informacyjnie, czyli infodemia – „hiperprzyrost” treści oraz materiałów dystrybuowanych w internecie na temat pandemii, ma liniowy i bezpośredni wpływ na impulsywne oraz emocjonalne decyzje biznesowe w zakresie działań czy budżetów reklamowych w sieci.

Czytaj więcej
copywriting warszawa

Podpowiadamy jak pisać dobre teksty na stronę internetową

Napisanie wysokiej jakości teksty na stronę internetową, zgodnie ze współczynnikiem jakości naszej agencji QF, to duże wyzwanie! Dobre treści na stronie www mają kluczowe znaczenie nie tylko dla pozycjonowania stron i sklepów internetowych. O tym już pisaliśmy. W tym artykule opisujemy szerzej i dokładniej czym dla nas (i u nas) jest profesjonalny copywriting na stronę www.

Czytaj więcej
dobra agencja interaktywna

Dobra agencja interaktywna – czyli jaka?

Internet to obecnie jeden z lepszych kanałów promocji produktów i usług. W odpowiedzi na potrzeby nowoczesnego rynku marketingowego, powstały agencje interaktywne, agencje SEO, agencje SEM i inne pokrewne. Jak nie zgubić się w gąszczu ofert i wybrać tą najlepszą?

Czytaj więcej
Agencja Interaktywna Warszawa

Usługi SEM czy SEO w interaktywnej agencji – oto jest pytanie!

Jakie usługi z zakresu marketingu w internecie wybrać dla swojego biznesu – SEM czy SEO? Które będą skuteczniejsze? Które będą odpowiednie dla strony www, charakteru działalności i celów biznesowych? I czy w ogóle jest sens współpracować z agencją SEM i SEO? Na to pytanie odpowiadamy praktycznie codziennie naszym obecnym oraz przyszłym klientom.

Czytaj więcej
SEO Copywriting a trendy Google

Jak pisać artykuły tematyczne pod SEO?

Dobór słów kluczowych, tytułu oraz treści artykułów SEO to bardzo ważne elementy, które należy wziąć pod uwagę już na etapie konspektu. Dobrze prowadzony Blog może mieć znaczący wpływ na widoczność witryny w sieci.

Czytaj więcej
Zmiany w reklamach Google Ads

Koniec Google Ads dla serwisów gsm oraz serwisów komputerowych

Nie wszystkie branże, usługi czy produkty można reklamować w Google Ads – czyli w systemie reklamowym Google. Zasady dotyczące ograniczeń lub braku możliwości reklamowych w Google Ads są wszystkim agencjom SEM i specjalistom od Google Ads dobrze znane. Jednak ostatnio Google zaskoczyło wszystkich informacją dotyczącą braku możliwości promowania się serwisów gsm oraz komputerowych czy też sprzętu elektronicznego lub oprogramowania.

Czytaj więcej
agencja seo warszawa

Agencja interaktywna czy agencja SEO – którą wybrać?

Istnieje popularne przekonanie, że dobrej jakości usługi SEO najlepiej zlecić do wyspecjalizowanej agencji SEO, co zapewni wysoką skuteczność i bezpieczeństwo. Praktyki udowadniają jednak, że pozycjonowanie lub działania SEO warto jednak łączyć z innymi usługami marketingu w internecie. Synergia okazuje się opłacalna!

Czytaj więcej
sem agencja interaktywna

Średnia pozycja reklamy w Google Ads – zmiany we wrześniu 2019 r.

Czy sukces i osiągnięcie celów z reklam w wyszukiwarce Google gwarantuje nam zawsze pierwsza pozycja na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania? Co planuje Google od września 2019 r. w zakresie średniej pozycji reklam w wyszukiwarce? Jakie dane dotyczące pomiaru i optymalizacji widoczności linków sponsorowanych mogą okazać się przydatne?

Czytaj więcej
budowa stron internetowych qf

Pozycjonowanie strony www – czy każda strona może osiągnąć sukces?

Pozycjonowanie stron www od zawsze stanowiło i stanowi nie lada wyzwanie dla każdej agencji interaktywnej, programisty i wolnych strzelców. Każdego dnia w naszej agencji SEO pojawia się kolejny potencjalny klient zainteresowany budowaniem pozycji oraz wyników w tzw. naturalnych wynikach wyszukiwania. I praktycznie każdy z nich oczekuje szybkich efektów, przy założeniu możliwie najniższego budżetu.

Czytaj więcej
Roszerzenie formularza kontaktowego Google Ads

Rozszerzenie formularzy kontaktowych Google Ads

Reklama w Google Ads daje możliwość mnóstwa ustawień i personalizacji, tak aby dostosować przekaz do indywidualnych potrzeb reklamodawcy i użytkownia. Jednym z narzędzi są rozszerzenia, dotychczas 10 różnych, obecnie 11. Do czego może posłużyć rozszerzenie formularza? Więcej w artykule!

Czytaj więcej

Reklamy w Grafice Google – zmiany w kampaniach produktowych pod koniec marca 2019

Google Grafika to cenne źródło obrazów – tu codziennie wielu z nas poszukuje produktów, inspiracji, pomysłów itd. Podczas decyzji o zakupie, i nie tylko, grafika Google już od dawna stała się popularnym źródłem informacji. Jeśli prowadzimy reklamy produktowe w Google, powiązane ze sklepem internetowym, to zdjęcia w zakładce Grafika w wyszukiwarce również są miejscem do wyświetlania produktów.

Czytaj więcej
Budowa responsywnych stron www

Jak utrzymać uwagę użytkownika na stronie www?

Internet to ogromna przestrzeń pozwalająca publikować przeróżne treści, w których możemy do woli przebierać. Faktem jest, że prawidłowo skonstruowana strona internetowa efektywniej skupia zainteresowanie oraz utrzymuje uwagę swojego użytkownika.

Czytaj więcej

Kategorie

Znajdź nas