Aktualności

reklama wyrobów medycznych od 2023 roku

Reklama wyrobów medycznych – poważne zmiany w 2023 roku

Nowelizacja ustawy i zakaz reklamowania wyrobów medycznych Od 1 stycznia 2023 r. obowiązują nowe przepisy reklamowania wyrobów medycznych, w tym usług i produktów medycyny estetycznej. Czyli na przykład kwasu hialuronowego, zabiegów laserowych, implantów czy botoksu. Za nieprzestrzeganie przepisów mogą zostać nałożone dotkliwe kary, nawet do 2 mln złotych! Podpowiadamy jak teraz może wyglądać reklama wyrobów medycznych i czy w ogóle jest możliwa. Jak legalnie reklamować kliniki i gabinety […]

Czytaj więcej
audio reklamy w youtube

Audio reklamy w YouTube – nowość w Google Ads

Nowe typy kampanii w Google Ads – tanie i skuteczne audio reklamy w YouTube! Audio reklamy w YouTube umożliwiają wybór między oglądaniem treści na ekranie, a słuchaniem ich z dowolnego miejsca. Google w zeszłym roku umożliwiło reklamodawcom jeszcze szersze zwiększenie zasięgów i zwiększenie skuteczności reklam. Nowość, która pojawiła się w październiku 2022 roku, to reklamy audio w YouTube! Dlaczego warto wypróbować reklamy audio w YouTube? Takie reklamy można kierować […]

Czytaj więcej
Google Consent Mode - tryb uzyskiwania zgody

Google Consent Mode – ważne zmiany dla marketingu w internecie

Google Consent Mode, czyli tryb uzyskiwania zgody użytkowników na pliki cookies lub identyfikatory aplikacji Polityka prywatności w obszarze marketingu w internecie wciąż wzbudza wiele wątpliwości. Chodzi przede wszystkim o pliki cookies, ponieważ wielu właścicieli witryn stosuje nieprawidłowe komunikaty o ich wykorzystywaniu. Użytkownicy nierzadko mają problem z wyłączeniem skryptów. Oprócz tego też zgłaszają, że powiadomienia o ciasteczkach są często nieczytelne. Aby rozwiązać ten problem, wprowadzono […]

Czytaj więcej
google moja firma

Ile kosztuje wizytówka w Mapach Google i jak ustawić profil Google Moja Firma?

Wizytówka w Mapach Google – ile kosztuje? Jak ją ustawić, aby dobrze pozycjonowała się w Google?     Wizytówka firmy w Google jest bezpłatna! Przede wszystkim Google Mapy dla firmy to usługa, za którą nie musisz nikomu płacić! Z definicji Google Moja Firma jest darmowe! O czym wciąż nie każdy wie! Na wstępie tego artykułu trzeba podkreślić, aby nie dać się naciągnąć przez nieuczciwe firmy. Nasi klienci dzielą […]

Czytaj więcej
reklamy google ads nowości

Nowość w reklamach Google Ads – kampanie Performance Max

Nowe kampanie Performance Max w systemie reklamowym Google Ads W tym roku w systemie reklamowym Google pojawiła się nowość – kampanie Performance Max. Ważną zmianą w Google Ads było zastąpienie kampanii produktowych typu smart (smart shopping) kampaniami produktowymi inteligentnymi (i lokalnymi kampaniami) o nazwie Performance Max. Dzięki nowym typom reklam Google można naprawdę skutecznie zwiększyć zasięgi. Takie działania pozwalają na pozyskiwanie potencjalnych klientów, […]

Czytaj więcej
jak opracować strategię marketingową

Cele i strategie marketingowe – czym są i jak je opracować?

Wszystkie kroki, które wykonujesz, aby zdobywać klientów, powinny być przemyślane. Opracuj strategię, wybierz działania marketingowe i ustal, jakie chcesz zrealizować cele. To na tej podstawie możesz następnie przeanalizować, czy udało się zrealizować plany, czy inwestycja okazała się rentowna. Sprawdź, czym są cele i strategie marketingowe.

Czytaj więcej
co to jest outbound marketing

Outbound marketing – co to jest?

Jako prowadzący biznes lub odpowiedzialny za działania marketingowe powinieneś wykorzystywać takie techniki pozyskiwania klientów, które w przypadku Twoich produktów czy usług i odbiorców są rzeczywiście dobrym rozwiązaniem. Tradycyjną formą tych działań jest wykorzystanie outbound marketingu. Na czym to polega i czy powinieneś na nie postawić?

Czytaj więcej
strategia inbound marketing

Inbound marketing – co to jest?

Co oznacza pojęcie inbound marketing? To tzw. „marketing przychodzący”, który jest przeciwieństwem tradycyjnej agresywnej reklamy. Ideą tej strategii jest umożliwienie odbiorcy samodzielnego odnalezienia nadawcy reklamy. Jakie korzyści z takiego rozwiązania płyną dla każdej ze stron?

Czytaj więcej
zmiany w śledzeniu zdarzeń GA

Zmiany w śledzeniu zdarzeń konwersji w Google Analytics. Wpływ na prowadzenie reklam w Google oraz Facebook

Do niedawana Google Analytics stanowił podstawowe i wiarygodne źródło do gromadzenia danych, analizy i łączenia statystyk z aktywnymi kampaniami Google Ads czy Facebook Ads. Nasi klienci mogą w każdym momencie obserwować skuteczność usługi, wydatki reklam Google, skuteczność usług SEO itd. posługując się widokami z na swoich kontach Google Analytics.

Czytaj więcej
pozycjonowanie-i-optymalizacja-stron-internetowych

Core Web Vitals w optymalizacji SEO – co dla nas oznacza?

Prace nad poprawianiem i rozwijaniem, ulepszaniem algorytmów wyszukiwarki Google trwają nieustannie. Cały czas słyszymy o nowościach w świecie pozycjonowania stron internetowych. Google cyklicznie wprowadza aktualizacje funkcjonowania botów i elementów wpływających na indeksowanie stron www. Tak, jak na przykład Core Web Vitals. Kolejny ukłon w stronę użytkowników wyszukiwarki. O co w tym chodzi? Dlaczego warto zwrócić uwagę na to? Zwłaszcza w kontekście optymalizacji SEO? Wyjaśniamy poniżej.

Czytaj więcej

Co zyskasz, prowadząc blog firmowy lub poradnik?

W dobie cyfryzacji prowadzenie strony internetowej przez przedsiębiorcę wydaje się koniecznością dla osiągnięcia sukcesu biznesowego. Strony WWW i e-sklepy są świetną wizytówką firmy, ponieważ skutecznie prezentują ofertę, stanowią także praktyczną przestrzeń komunikacji ze stałymi i nowymi klientami. Słowem, dzięki stronie WWW można upiec nie dwie, a przynajmniej kilka pieczeni na jednym ogniu.

Czytaj więcej

Featured snippets, czyli zmiany w algorytmach Google

Spędzając kolejne miesiące w domach, dość łatwo możemy zauważyć, że świat nowoczesnych technologii cyfrowych rozwija się coraz szybciej. Jeszcze kilkanaście lat temu wyszukiwarka Google miała ograniczoną liczbę funkcjonalności, a dziś stanowi główną przestrzeń komunikacji, rozrywki, handlu i biznesu online.

Czytaj więcej
SEO z Quality Factor

Czas na zmianę – trendy SEO w 2021 roku

Cóż to był za rok! W 2020 roku wydarzyło się tak wiele, że podsumowanie najważniejszych punktów z jego osi czasu graniczy z cudem. Dlatego z perspektywy doświadczeń naszej agencji interaktywnej popatrzmy z nadzieją w przyszłość, która zapowiada się interesująco. Nowe trendy na rynku SEO to w perspektywie ścieżka długofalowych zmian w świecie reklamy digitalowej. Dlaczego? Spieszymy z odpowiedzią!

Czytaj więcej
content marketing seo

Nowości w SEO, czyli 4 najważniejsze trendy w 2020 roku

Pomimo mijającej właśnie pierwszej połowy 2020 roku, najważniejsze trendy w SEO wciąż są na afiszu. Pandemia koronawirusa skutecznie przyćmiła ich blask, ale to nie oznacza, że specjaliści rynku marketingu internetowego nie poszukują nowych rozwiązań gwarantujących innowacyjne podejście do ich pracy.

Czytaj więcej
reklamy w wyszukiwarce Google

Google na straży praw konsumenta – walka z nieodpowiednimi reklamami

Trwająca od ponad dwóch miesięcy pandemia nowego koronawirusa SARS-CoV-2 wywróciła naszą dotychczasową rzeczywistość do góry nogami przenosząc ją w ograniczonej formie do sieci internetowej. Zmiany gospodarcze oraz te z zakresu życia społecznego mobilizują ludzi do podejmowania działań na rzecz wspólnoty i solidarności, ale także skłaniają niektórych do podjęcia walki o szybki i niezgodny z prawem zarobek.

Czytaj więcej
Reklama w internecie

Infodemia oraz pandemia a działania i wydatki na marketing w Internecie

Nasza agencja interaktywna realizuje usługi marketingu internetowego dla różnych branż i działalności – od usług po sprzedaż produktów i rozwiązań dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. To co ostatnio bombarduje wszystkich informacyjnie, czyli infodemia – „hiperprzyrost” treści oraz materiałów dystrybuowanych w internecie na temat pandemii, ma liniowy i bezpośredni wpływ na impulsywne oraz emocjonalne decyzje biznesowe w zakresie działań czy budżetów reklamowych w sieci.

Czytaj więcej
quality factor agencja interaktywna seo warszawa

Agencja Quality Factor w interaktywnie.com – o marketingu w sieci

Internet to kopalnia wiedzy. Niestety mnóstwo tam również informacji niesprawdzonych i nieprawdziwych. Portal interaktywnie.com to wiarygodne źródło wiedzy, gromadzące wiadomości z dziedziny marketingu internetowego i nie tylko. Specjaliści z agencji interaktywnej Quality Factor chętnie udzielają komentarzy eksperckich do wybranych zagadnień.

Czytaj więcej
copywriting warszawa

Podpowiadamy jak pisać dobre teksty na stronę internetową

Napisanie wysokiej jakości teksty na stronę internetową, zgodnie ze współczynnikiem jakości naszej agencji QF, to duże wyzwanie! Dobre treści na stronie www mają kluczowe znaczenie nie tylko dla pozycjonowania stron i sklepów internetowych. O tym już pisaliśmy. W tym artykule opisujemy szerzej i dokładniej czym dla nas (i u nas) jest profesjonalny copywriting na stronę www.

Czytaj więcej
dobra agencja interaktywna

Dobra agencja interaktywna – czyli jaka?

Internet to obecnie jeden z lepszych kanałów promocji produktów i usług. W odpowiedzi na potrzeby nowoczesnego rynku marketingowego, powstały agencje interaktywne, agencje SEO, agencje SEM i inne pokrewne. Jak nie zgubić się w gąszczu ofert i wybrać tą najlepszą?

Czytaj więcej
Quality Factor® Agencja Interaktywna Warszawa

Usługi SEM czy SEO w interaktywnej agencji – oto jest pytanie!

Jakie usługi z zakresu marketingu w internecie wybrać dla swojego biznesu – SEM czy SEO? Które będą skuteczniejsze? Które będą odpowiednie dla strony www, charakteru działalności i celów biznesowych? I czy w ogóle jest sens współpracować z agencją SEM i SEO? Na to pytanie odpowiadamy praktycznie codziennie naszym obecnym oraz przyszłym klientom.

Czytaj więcej
SEO Copywriting a trendy Google

Jak pisać artykuły tematyczne pod SEO?

Dobór słów kluczowych, tytułu oraz treści artykułów SEO to bardzo ważne elementy, które należy wziąć pod uwagę już na etapie konspektu. Dobrze prowadzony Blog może mieć znaczący wpływ na widoczność witryny w sieci.

Czytaj więcej
Zmiany w reklamach Google Ads

Koniec Google Ads dla serwisów gsm oraz serwisów komputerowych

Nie wszystkie branże, usługi czy produkty można reklamować w Google Ads – czyli w systemie reklamowym Google. Zasady dotyczące ograniczeń lub braku możliwości reklamowych w Google Ads są wszystkim agencjom SEM i specjalistom od Google Ads dobrze znane. Jednak ostatnio Google zaskoczyło wszystkich informacją dotyczącą braku możliwości promowania się serwisów gsm oraz komputerowych czy też sprzętu elektronicznego lub oprogramowania.

Czytaj więcej
agencja seo warszawa

Agencja interaktywna czy agencja SEO – którą wybrać?

Istnieje popularne przekonanie, że dobrej jakości usługi SEO najlepiej zlecić do wyspecjalizowanej agencji SEO, co zapewni wysoką skuteczność i bezpieczeństwo. Praktyki udowadniają jednak, że pozycjonowanie lub działania SEO warto jednak łączyć z innymi usługami marketingu w internecie. Synergia okazuje się opłacalna!

Czytaj więcej
sem agencja interaktywna

Średnia pozycja reklamy w Google Ads – zmiany we wrześniu 2019 r.

Czy sukces i osiągnięcie celów z reklam w wyszukiwarce Google gwarantuje nam zawsze pierwsza pozycja na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania? Co planuje Google od września 2019 r. w zakresie średniej pozycji reklam w wyszukiwarce? Jakie dane dotyczące pomiaru i optymalizacji widoczności linków sponsorowanych mogą okazać się przydatne?

Czytaj więcej
budowa stron internetowych quality factor agencja interaktywna

Pozycjonowanie strony www – czy każda strona może osiągnąć sukces?

Pozycjonowanie stron www od zawsze stanowiło i stanowi nie lada wyzwanie dla każdej agencji interaktywnej, programisty i wolnych strzelców. Każdego dnia w naszej agencji SEO pojawia się kolejny potencjalny klient zainteresowany budowaniem pozycji oraz wyników w tzw. naturalnych wynikach wyszukiwania. I praktycznie każdy z nich oczekuje szybkich efektów, przy założeniu możliwie najniższego budżetu.

Czytaj więcej
Roszerzenie formularza kontaktowego Google Ads

Rozszerzenie formularzy kontaktowych Google Ads

Reklama w Google Ads daje możliwość mnóstwa ustawień i personalizacji, tak aby dostosować przekaz do indywidualnych potrzeb reklamodawcy i użytkownia. Jednym z narzędzi są rozszerzenia, dotychczas 10 różnych, obecnie 11. Do czego może posłużyć rozszerzenie formularza? Więcej w artykule!

Czytaj więcej

Reklamy w Grafice Google – zmiany w kampaniach produktowych pod koniec marca 2019

Google Grafika to cenne źródło obrazów – tu codziennie wielu z nas poszukuje produktów, inspiracji, pomysłów itd. Podczas decyzji o zakupie, i nie tylko, grafika Google już od dawna stała się popularnym źródłem informacji. Jeśli prowadzimy reklamy produktowe w Google, powiązane ze sklepem internetowym, to zdjęcia w zakładce Grafika w wyszukiwarce również są miejscem do wyświetlania produktów.

Czytaj więcej
Budowa responsywnych stron www

Jak utrzymać uwagę użytkownika na stronie www?

Internet to ogromna przestrzeń pozwalająca publikować przeróżne treści, w których możemy do woli przebierać. Faktem jest, że prawidłowo skonstruowana strona internetowa efektywniej skupia zainteresowanie oraz utrzymuje uwagę swojego użytkownika.

Czytaj więcej