Pozycjonowanie stron internetowych – najczęściej poszukiwane w agencji interaktywnej

W każdej dobrej agencji SEO stronę internetową, branżę i cele jakie są do osiągnięcia analizuje się indywidualnie. Plany działań na pozycjonowanie stron internetowych powinny być „skrojone na miarę”, bo tylko wtedy mają sens!

Proces pozycjonowania stron w internecie nie opiera się na jednej lub szablonowej ofercie. Choć zwykle właśnie tego oczekują od nas klienci, czyli szybkich odpowiedzi ile to kosztuje i kiedy będą efekty. Nasza agencja SEO przygotowuje dla każdego klienta dokładny plan działań pozycjonowania firmy w sieci, który przygotowujemy wg podziału na poszczególne etapy i nakłady. Każdy nasz klient ma indwidualny plan strategii SEO, który jest niezbędny do osiągnięcia oczekiwanych rezultatów.

pozycjonowanie seo w agencji interaktywnej

AUDYT SEO strony www – etap I

Zwykle zaczynamy od audytu SEO – analiza wykonywana jest w zależności od:

  • rodzaju silnika na jakim zbudowana jest strona www i jej kondycji;
  • funkcji witryny internetowej (sklep internetowy, strona wizytówkowa, strona lokalna itp.);
  • historii dotychczasowych działań bądź ich braku;
  • branży i otoczenia rynkowego klienta;
  • wyznaczonych celów oraz wyzwań.

Elementy dodatkowe, ale niezbędne do pozycjonowania stron internetowych

Na podstawie wyników audytu SEO przygotowujemy indywidualną propozycję wykonania kompleksowej optymalizacji SEO on-site (czyli na stronie www) i działań uzupełniających. Takie dodatkowe elementy to zwykle tworzenie SEO contentu. Może to być na przykład konieczność wykonania SEO copywritingu lub modyfikacji poszczególnych elementów na istniejącej stronie internetowej. Efektywne pozycjonowanie stron internetowych może wiązać się koniecznością dodatkowych prac i nakładów finansowych!


BUDOWA NOWEJ STRONY WWW – etap II

Na etapie audytu SEO może okazać się, że konieczne będzie zbudowanie nowej strony lub sklepu internetowego. Taka inwestycja może być niezbędna do stworzenia przyjaznego serwisu, czyli zgodnego z wszelkimi najlepszymi praktykami SEO on-site.

Pozycjonowanie nowych oraz istniejących stron internetowych

Czasami zbudowanie nowej witryny okazuje się tańszym i szybszym rozwiązaniem niż wykonanie prac optymalizacyjnych na dotychczasowej www. Strona internetowa musi być odpowiednio przygotowana od podstaw do przyszłych cyklicznych działań, o ile celem jest skuteczne wypozycjonowanie. Takie przypadki zdarzają się w naszej agencji interaktywnej.


OPTYMALIZACJA SEO strony internetowej – etap III

Po wykonaniu etapu I, a w niektórych przypadkach etapu II, zabieramy się do optymalizacji strony www. Etap III może ograniczyć się do kilku dni, ale czasem tygodni, a w niektórych przypadkach wielu miesięcy.

Ile czasu potrzeba do optymalizacji stron internetowych?

Optymalizacja i pozycjonowanie strony internetowej w wybranych branżach czy też strukturach stron www okazuje się procesem długofalowym. Może mieć to miejsce w pozycjonowaniu sklepów, zwłaszcza tych bardzo rozbudowanych. Wtedy przygotowujemy plan, który obejmuje prace polegające m.in. na: przygotowaniu opisów do wszystkich kategorii, podkategorii, produktów, meta danych itd. Etap III może być procesem, który nie zakończy się w perspektywie dni czy tygodni.


SEO CONTENT MARKETING – etap IV

Najczęściej dopiero po wykonaniu etapów od I do III przystępujemy do wspierania przyszłego skutecznego pozycjonowania strony internetowej lub e-sklepu.

Content Marketing SEO jest kluczowy w pozycjonowaniu stron www

To etap, w którym należy uwzględnić długoterminowe, cykliczne działania SEO on-site i off-site. W SEO Content Marketingu cierpliwość okazuje się być wysoce opłacalna, bo dzięki temu można otrzymać świetne i stabilne efekty pozycjonowania w Google 🙂

Jeśli chcesz poznać indywidualny plan działań dla Twojego biznesu, to napisz lub zadzwoń do nas. Chętnie pomożemy w wypozycjonowaniu strony www!