Google ogłosiło, że z końcem marca tego roku połączy Google Grafika z siecią wyszukiwania. To oznacza, że reklamy produktowe będą automatycznie kwalifikować się do wyświetlania w zdjęciach Google. Chodzi o reklamy zawierające: zdjęcie produktu, jego tytuł, cenę, nazwę sklepu w którym można go kupić i inne informacje.
Źródło: www.blog.google
Reklamowane produkty ze sklepu internetowego można teraz wyświetlać w:
- wyszukiwarce Google;
- witrynach partnerów należących do sieci wyszukiwania, w tym You Tube i wyszukiwarce Grafika Google;
- sieci reklamowej Google – bazie milinów witryn, aplikacji, filmów itd.;
- Google Zakupy.
Zadbaj o jakość informacji w swoim sklepie internetowym!
Przy okazji ogłoszonych zmian przez Google, jeśli prowadzimy kampanie produktowe w Google, to warto zadbać o jeszcze lepsze ich wykorzystanie. Ważna jest optymalizacja na stronie sklepu, tj. zadbanie o elementy takie, jak: jakość zdjęć, opisanie nazw/tytułów produktów, przygotowanie dobrych opisów produktów oraz aktualizacja cen. Użytkownicy często traktują Google jako porównywarkę cen. Dlatego ceny mają kluczowe znaczenie, jeśli zależy nam efektywnych kampaniach w Google. Aby wyświetlać reklamy produktowe konieczne jest założenie konta Google Merchant Center. Jest ono niezwykle pomocne w diagnozowaniu jakości informacji i stanu produktów, które chcemy wyświetlać naszym potencjalnym klientom.
W Google Grafika bezpłatnie mogą wyświetlać produkty z Twojego sklepu!
Przy okazji warto wspomnieć o tzw. bezpłatnych wynikach wyszukiwania i „pozycjonowaniu” w Google Grafika. To także skuteczny sposób na ekspozycję swoich produktów, które mamy w swojej witrynie. Warto wykorzystać ten potężny potencjał wyświetlania asortymentu sklepu w wynikach wyszukiwania Grafiki Google.
Zapraszamy po więcej informacji! Skontaktuj się z naszą agencją interaktywną, zadzwoń lub napisz! Pomożemy Ci skutecznie korzystać z potencjału zdjęć wyświetlanych w Google i poprowadzimy kampanie reklamowe w Google!