Odpowiednie przygotowanie materiałów wizualnych i ich regularna wymiana w reklamach Google Ads to kluczowy element pracy przy optymalizacji kampanii. Dlaczego jest to tak ważne? Powodów jest mnóstwo, a poniżej wymieniamy te, które mają naszym zdaniem ogromny wpływ na skuteczność kampanii Google Ads. Tutaj dowiesz się, jak powinny być przygotowane i skompletowane grafiki oraz wideo do reklamy Google. Dlaczego warto dbać o wysoką jakość contentu do reklam Google? […]
Czytaj więcejAktualności
Czy pozycjonowanie strony internetowej ma jeszcze sens?
Reklama w wyszukiwarce internetowej, a wraz z nią pozycjonowanie strony www, stała się podstawą współczesnego biznesu. Wraz z ewolucją branży marketingu cyfrowego, samo słowo „pozycjonowanie” utraciło swoje pierwotne znaczenie. Krótko mówiąc, okazuje się wysoce nieprecyzyjne. Czy w związku z tym warto jeszcze stawiać na pozycjonowanie strony internetowej w 2024 roku? Zdecydowanie tak, ale pod pewnymi warunkami. Jakimi? Sprawdź w poniższym artykule. Pozycjonowanie strony internetowej – definicja, zastosowanie […]
Czytaj więcejDostępność cyfrowa i tworzenie serwisów www od 2025 roku
Internet to wyjątkowe osiągnięcie obecnego stulecia. Skuteczne tworzenie serwisów www pozwala użytkownikom załatwiać wiele spraw online czy komunikować się z bliskimi. Niestety, nie wszyscy użytkownicy Internetu mogą łatwo proszuać się po sieci internetowej. Unia Europejska ma na to odpowiedź – od 2025 zacznie obowiązywać Europejski Akt Dostępności, zrównujący szanse i możliwości obywateli sojuszu. Co na to świat marketingu cyfrowego? Czy tworzenie stron www może być dostępne? Na te i inne pytania odpowiadamy […]
Czytaj więcejSkuteczny marketing w Internecie i kanał firmowy na YouTube
Trudno wyobrazić sobie współczesny skuteczny marketing w Internecie bez reklam wideo w serwisach społecznościowych. Filmy publikowane na platformie YouTube łączą rozrywkę z marketingiem, angażując potencjalnych odbiorców. Już dziś możesz poszerzyć swoją grupę docelową, tworząc kanał firmowy na YouTube. Dlaczego warto rozszerzyć swoją strategię reklamową i stać się twórcą wideo na firmowym kanale YouTube? Odpowiadamy niżej!Bezpośredni kontakt z klientem, czyli skuteczny marketing w InternecieYouTube przez ostatnie pięatnaście […]
Czytaj więcej🚨 Uwaga! Długi weekend 15-18.08.2024! 🚨
📅Na wiadomości i telefony otrzymane w dniach 15-18 sierpnia 2024 odpowiemy 19-20 sierpnia 2024📅 🛠️Procesy produkcyjne w tym czasie działają bez zmian! ☀️ Życzymy wszystkim udanego długiego weekendu! ☀️
Czytaj więcejOptymalizacja SEO strony. Wskazówki dla początkujących.
W Internecie wiele mówi się (i pisze) o SEO, czyli Search Engine Optimization. Co to jest optymalizacja SEO strony internetowej? Na czym polega? Jak zacząć optymalizować stronę www? Takie pytania można mnożyć w nieskończoność, ale przede wszystkim warto poznać podstawy optymalizacji SEO! W tym artykule znajdziesz kilka rekomendacji od Google, które powstały z myślą o początkujących!Na czym polega optymalizacja SEO strony od podstaw?Definicja SEO SEO to nazwa dla procesu optymalizacji stron […]
Czytaj więcejPo co ci specjalista SEO?
50 miliardów stron internetowych rywalizuje o uwagę użytkowników. W dzisiejszych czasach, kiedy 93% wszystkich doświadczeń online zaczyna się od wyszukiwarki, pozycjonowanie strony internetowej jest kluczowe dla sukcesu każdej firmy. Jak wyróżnić się w takich warunkach? Odpowiedź jest prosta, być może potrzebujesz zdolnego specjalisty SEO! Dowiedz się, dlaczego współpraca z zawodowcami to najlepsza inwestycja w rozwój biznesu online.Wyścig o wysokie miejsca w Google i jej zasobach […]
Czytaj więcejUdana współpraca z agencją interaktywną. 8 kluczowych elementów sukcesu!
Zaangażowanie klienta i agencji interaktywnej to podstawa efektywnej współpracyWspółpraca z agencją interaktywną to proces, który wymaga zaangażowania zarówno z naszej strony, jak i ze strony klienta. Wspólna praca, dzielenie się informacjami oraz aktywne uczestnictwo klienta zwykle dają najlepsze rezultaty.Jednakże, jeśli nasz klient oczekuje, że wykonamy wszystkie zadania samodzielnie, to zajmie to z reguły więcej czasu i wzrośnie cena usług. Tego rodzaju kompleksowa obsługa z naszej strony jest wygodna dla klienta, […]
Czytaj więcejOptymalizacja SEO w Grafice Google – kilka podpowiedzi
Nie bójmy się tego powiedzieć: optymalizacja SEO to podstawa sukcesu w dzisiejszym świecie marketingu online! Google Grafika od dawna, obok stron w wyszukiwarce i filmików w serwisie YouTube, wyznacza kierunki dla treści wizualnych w reklamie cyfrowej. Jak optymalizacja SEO wpływa na widoczność SEO i obecność w wynikach wyszukiwania w Grafice Google? I czy w ogóle warto optymalizować grafiki? Odpowiadamy w poniższym artykule!Optymalizowanie grafiki w internecieWyszukiwarka Google proponuje swoim użytkownikom szereg możliwych dróg […]
Czytaj więcej🎅Życzenia świąteczno-noworoczne od Quality Factor🎅
Najlepsze życzenia świąteczne od zespołu Quality Factor!
Czytaj więcejNa czym polega SEO optymalizacja stron www
SEO optymalizacja stron internetowych i jej najważniejsze elementyZastanawiasz się, powinno wyglądać skuteczne pozycjonowanie stron, czyli poprawienie widoczności w wynikach wyszukiwania? Dobrze przeprowadzona optymalizacja stron www ma na to kluczowy wpływ! A to z kolei zwiększa szanse na wzrostu ruchu i konwersji z witryny! Działania SEO i poprawienie technikaliów witryny sprawiają, że portal jest przyjazny dla robotów wyszukiwarek, jednocześnie wzbudza zaufanie użytkowników. Sprawdź, jak zaplanować skuteczną strategię!Co to jest SEO optymalizacja stron […]
Czytaj więcejReklama wyrobów medycznych – poważne zmiany w 2023 roku
Nowelizacja ustawy i zakaz reklamowania wyrobów medycznych Od 1 stycznia 2023 r. obowiązują nowe przepisy reklamowania wyrobów medycznych, w tym usług i produktów medycyny estetycznej. Czyli na przykład kwasu hialuronowego, zabiegów laserowych, implantów czy botoksu. Za nieprzestrzeganie przepisów mogą zostać nałożone dotkliwe kary, nawet do 2 mln złotych! Podpowiadamy jak teraz może wyglądać reklama wyrobów medycznych i czy w ogóle jest możliwa. Jak legalnie reklamować kliniki i gabinety […]
Czytaj więcejAudio reklamy w YouTube – nowość w Google Ads
Nowe typy kampanii w Google Ads – tanie i skuteczne audio reklamy w YouTube!Audio reklamy w YouTube umożliwiają wybór między oglądaniem treści na ekranie, a słuchaniem ich z dowolnego miejsca. Google w zeszłym roku umożliwiło reklamodawcom jeszcze szersze zwiększenie zasięgów i zwiększenie skuteczności reklam. Nowość, która pojawiła się w październiku 2022 roku, to reklamy audio w YouTube!Dlaczego warto wypróbować reklamy audio w YouTube?Takie reklamy można kierować do użytkowników, którzy słuchają treści […]
Czytaj więcejGoogle Consent Mode – ważne zmiany dla marketingu w internecie
Google Consent Mode, czyli tryb uzyskiwania zgody użytkowników na pliki cookies lub identyfikatory aplikacji Polityka prywatności w obszarze marketingu w internecie wciąż wzbudza wiele wątpliwości. Chodzi przede wszystkim o pliki cookies, ponieważ wielu właścicieli witryn stosuje nieprawidłowe komunikaty o ich wykorzystywaniu. Użytkownicy nierzadko mają problem z wyłączeniem skryptów. Oprócz tego też zgłaszają, że powiadomienia o ciasteczkach są często nieczytelne. Aby rozwiązać ten problem, wprowadzono […]
Czytaj więcejIle kosztuje wizytówka w Mapach Google i jak ustawić profil Google Moja Firma?
Wizytówka w Mapach Google – ile kosztuje? Jak ją ustawić, aby dobrze pozycjonowała się w Google? Wizytówka firmy w Google jest bezpłatna! Przede wszystkim Google Mapy dla firmy to usługa, za którą nie musisz nikomu płacić! Z definicji Google Moja Firma jest darmowe! O czym wciąż nie każdy wie! Na wstępie tego artykułu trzeba podkreślić, aby nie dać się naciągnąć przez nieuczciwe firmy. Nasi klienci dzielą […]
Czytaj więcejNowość w reklamach Google Ads – kampanie Performance Max
Nowe kampanie Performance Max w systemie reklamowym Google Ads W tym roku w systemie reklamowym Google pojawiła się nowość – kampanie Performance Max. Ważną zmianą w Google Ads było zastąpienie kampanii produktowych typu smart (smart shopping) kampaniami produktowymi inteligentnymi (i lokalnymi kampaniami) o nazwie Performance Max. Dzięki nowym typom reklam Google można naprawdę skutecznie zwiększyć zasięgi. Takie działania pozwalają na pozyskiwanie potencjalnych klientów, […]
Czytaj więcejTworzenie stron internetowych – jak się przygotować do nowych stron www
Tworzenie strony internetowej może trwać znacznie dłużej niż w pierwotnym harmonogramie. Zwłaszcza, jeśli nową witrynę buduje się bez specjalistycznego wsparcia.
Czytaj więcejKatalog Google Partners i oficjalny status Partnera Google
Katalog Google Partners to jedyna oficjalna i wiarygodna wyszukiwarka certyfikowanych Partnerów Google. Sprawdź jak zweryfikować czy Twoimi kampaniami zarządza wyspecjalizowana agencja posiadająca taki status.
Czytaj więcejWitryna, która zapada w pamięć. Czym jest web design?
Web design czyli projektowanie stron internetowych – na co koniecznie musisz zwracać uwagę podczas tego procesu? Na przejrzysty wygląd strony głównej? Na rzucające się w oczy przyciski CTA?
Czytaj więcejCele i strategie marketingowe – czym są i jak je opracować?
Wszystkie kroki, które wykonujesz, aby zdobywać klientów, powinny być przemyślane. Opracuj strategię, wybierz działania marketingowe i ustal, jakie chcesz zrealizować cele. To na tej podstawie możesz następnie przeanalizować, czy udało się zrealizować plany, czy inwestycja okazała się rentowna. Sprawdź, czym są cele i strategie marketingowe.
Czytaj więcejOutbound marketing – co to jest?
Jako prowadzący biznes lub odpowiedzialny za działania marketingowe powinieneś wykorzystywać takie techniki pozyskiwania klientów, które w przypadku Twoich produktów czy usług i odbiorców są rzeczywiście dobrym rozwiązaniem. Tradycyjną formą tych działań jest wykorzystanie outbound marketingu. Na czym to polega i czy powinieneś na nie postawić?
Czytaj więcejInbound marketing – co to jest?
Co oznacza pojęcie inbound marketing? To tzw. „marketing przychodzący”, który jest przeciwieństwem tradycyjnej agresywnej reklamy. Ideą tej strategii jest umożliwienie odbiorcy samodzielnego odnalezienia nadawcy reklamy. Jakie korzyści z takiego rozwiązania płyną dla każdej ze stron?
Czytaj więcejElastyczne reklamy w sieci wyszukiwania Google od czerwca 2022
Nowoczesna reklama w internecie – zmiany w elastycznych reklamach w sieci wyszukiwania Google już od czerwca 2022. Koniec możliwości edytowania i tworzenia klasycznych rozszerzonych reklam tekstowych!
Czytaj więcejReklama w internecie w 2022 roku okiem agencji interaktywnej
Co oferuje rynek reklamy cyfrowej w 2022 roku? Jakich nowości w marketingu online możemy się spodziewać? Jakie kanały digital marketingu zyskują na popularności?
Czytaj więcejŻyczenia Świąteczne od Quality Factor
Najlepsze życzenia świąteczne od Quality Factor
Czytaj więcejZmiany w śledzeniu zdarzeń konwersji w Google Analytics. Wpływ na prowadzenie reklam w Google oraz Facebook
Do niedawana Google Analytics stanowił podstawowe i wiarygodne źródło do gromadzenia danych, analizy i łączenia statystyk z aktywnymi kampaniami Google Ads czy Facebook Ads. Nasi klienci mogą w każdym momencie obserwować skuteczność usługi, wydatki reklam Google, skuteczność usług SEO itd. posługując się widokami z na swoich kontach Google Analytics.
Czytaj więcejCore Web Vitals w optymalizacji SEO – co dla nas oznacza?
Prace nad poprawianiem i rozwijaniem, ulepszaniem algorytmów wyszukiwarki Google trwają nieustannie. Cały czas słyszymy o nowościach w świecie pozycjonowania stron internetowych. Google cyklicznie wprowadza aktualizacje funkcjonowania botów i elementów wpływających na indeksowanie stron www. Tak, jak na przykład Core Web Vitals. Kolejny ukłon w stronę użytkowników wyszukiwarki. O co w tym chodzi? Dlaczego warto zwrócić uwagę na to? Zwłaszcza w kontekście optymalizacji SEO? Wyjaśniamy poniżej.
Czytaj więcejCo zyskasz, prowadząc blog firmowy lub poradnik?
W dobie cyfryzacji prowadzenie strony internetowej przez przedsiębiorcę wydaje się koniecznością dla osiągnięcia sukcesu biznesowego. Strony WWW i e-sklepy są świetną wizytówką firmy, ponieważ skutecznie prezentują ofertę, stanowią także praktyczną przestrzeń komunikacji ze stałymi i nowymi klientami. Słowem, dzięki stronie WWW można upiec nie dwie, a przynajmniej kilka pieczeni na jednym ogniu.
Czytaj więcejFeatured snippets, czyli zmiany w algorytmach Google
Spędzając kolejne miesiące w domach, dość łatwo możemy zauważyć, że świat nowoczesnych technologii cyfrowych rozwija się coraz szybciej. Jeszcze kilkanaście lat temu wyszukiwarka Google miała ograniczoną liczbę funkcjonalności, a dziś stanowi główną przestrzeń komunikacji, rozrywki, handlu i biznesu online.
Czytaj więcejŻyczenia Wielkanocne od Quality Factor
Najlepsze życzenia wielkanocne od Quality Factor
Czytaj więcejCzas na zmianę – trendy SEO w 2021 roku
Cóż to był za rok! W 2020 roku wydarzyło się tak wiele, że podsumowanie najważniejszych punktów z jego osi czasu graniczy z cudem. Dlatego z perspektywy doświadczeń naszej agencji interaktywnej popatrzmy z nadzieją w przyszłość, która zapowiada się interesująco. Nowe trendy na rynku SEO to w perspektywie ścieżka długofalowych zmian w świecie reklamy digitalowej. Dlaczego? Spieszymy z odpowiedzią!
Czytaj więcej5 elementów SEO copywritingu, o których należy pamiętać
Copywriting SEO to wyjątkowo efektywne narzędzie wykorzystywane w strategiach content marketingu. Z pozoru, pisanie tekstów SEO może wydawać się prostym i przyjemnym zadaniem. Rzecz w tym, że skuteczny copywriting wymaga zastosowania specjalistycznej wiedzy.
Czytaj więcej7 najczęstszych błędów popełnianych przy budowie strony internetowej
Jako specjaliści w branży SEO i SEM uważamy, że projektowanie strony internetowej przypomina proces tworzenia arcydzieła malarskiego. Doskonałe obrazy charakteryzują się tym, że każdy ich element ma znaczenie i pasuje do innych fragmentów dzieła sztuki.
Czytaj więcejGrafiki na stronie internetowej – jak zadbać o ich pozycjonowanie i jakość?
Ciekawa warstwa wizualna strony internetowej to kluczowy aspekt efektywnej reklamy online. Atrakcyjne grafiki na stronie internetowej, palety kolorystyczne oraz zdjęcia mogą skutecznie przyciągnąć uwagę użytkownika i zatrzymać go na Twojej witrynie. W takim razie, jak tworzyć i optymalizować grafiki na profesjonalną stronę www?
Czytaj więcejWizytówka Google Moja Firma – dla małych i średnich przedsiębiorców
Formy marketingu zmieniają się wraz z postępem technologicznym, ale także społecznym i kulturowym. Obecnie, konwencjonalne wizytówki zastępują wirtualne wizytówki Google Moja Firma, dzięki którym każdy użytkownik Internetu może uzyskać bezpośredni i szybki dostęp do informacji.
Czytaj więcejNowości w algorytmach Google – Mobile-First Indexing
Od wielu lat specjaliści z branży SEO zwracają uwagę na istotę dostosowania stron dla mobile, jednak dopiero od września tego roku owe strategie zasłużą na potwierdzenie w postaci “systemowego rozwiązania”.
Czytaj więcejNowości w SEO, czyli 4 najważniejsze trendy w 2020 roku
Pomimo mijającej właśnie pierwszej połowy 2020 roku, najważniejsze trendy w SEO wciąż są na afiszu. Pandemia koronawirusa skutecznie przyćmiła ich blask, ale to nie oznacza, że specjaliści rynku marketingu internetowego nie poszukują nowych rozwiązań gwarantujących innowacyjne podejście do ich pracy.
Czytaj więcejGoogle na straży praw konsumenta – walka z nieodpowiednimi reklamami
Trwająca od ponad dwóch miesięcy pandemia nowego koronawirusa SARS-CoV-2 wywróciła naszą dotychczasową rzeczywistość do góry nogami przenosząc ją w ograniczonej formie do sieci internetowej. Zmiany gospodarcze oraz te z zakresu życia społecznego mobilizują ludzi do podejmowania działań na rzecz wspólnoty i solidarności, ale także skłaniają niektórych do podjęcia walki o szybki i niezgodny z prawem zarobek.
Czytaj więcejPozycjonowanie produktów w bezpłatnych wynikach wyszukiwania
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców oraz użytkowników – produkty wyświetlane w reklamach Google Ads będą widoczne również w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.
Czytaj więcejŻyczenia Wielkanocne od Quality Factor
Najlepsze życzenia wielkanocne od Quality Factor
Czytaj więcejInfodemia oraz pandemia a działania i wydatki na marketing w Internecie
Nasza agencja interaktywna realizuje usługi marketingu internetowego dla różnych branż i działalności – od usług po sprzedaż produktów i rozwiązań dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. To co ostatnio bombarduje wszystkich informacyjnie, czyli infodemia – „hiperprzyrost” treści oraz materiałów dystrybuowanych w internecie na temat pandemii, ma liniowy i bezpośredni wpływ na impulsywne oraz emocjonalne decyzje biznesowe w zakresie działań czy budżetów reklamowych w sieci.
Czytaj więcejAgencja Quality Factor w interaktywnie.com – o marketingu w sieci
Internet to kopalnia wiedzy. Niestety mnóstwo tam również informacji niesprawdzonych i nieprawdziwych. Portal interaktywnie.com to wiarygodne źródło wiedzy, gromadzące wiadomości z dziedziny marketingu internetowego i nie tylko. Specjaliści z agencji interaktywnej Quality Factor chętnie udzielają komentarzy eksperckich do wybranych zagadnień.
Czytaj więcejPodpowiadamy jak pisać dobre teksty na stronę internetową
Napisanie wysokiej jakości teksty na stronę internetową, zgodnie ze współczynnikiem jakości naszej agencji QF, to duże wyzwanie! Dobre treści na stronie www mają kluczowe znaczenie nie tylko dla pozycjonowania stron i sklepów internetowych. O tym już pisaliśmy. W tym artykule opisujemy szerzej i dokładniej czym dla nas (i u nas) jest profesjonalny copywriting na stronę www.
Czytaj więcejDobra agencja interaktywna – czyli jaka?
Internet to obecnie jeden z lepszych kanałów promocji produktów i usług. W odpowiedzi na potrzeby nowoczesnego rynku marketingowego, powstały agencje interaktywne, agencje SEO, agencje SEM i inne pokrewne. Jak nie zgubić się w gąszczu ofert i wybrać tą najlepszą?
Czytaj więcejUsługi SEM czy SEO w interaktywnej agencji – oto jest pytanie!
Jakie usługi z zakresu marketingu w internecie wybrać dla swojego biznesu – SEM czy SEO? Które będą skuteczniejsze? Które będą odpowiednie dla strony www, charakteru działalności i celów biznesowych? I czy w ogóle jest sens współpracować z agencją SEM i SEO? Na to pytanie odpowiadamy praktycznie codziennie naszym obecnym oraz przyszłym klientom.
Czytaj więcejPozycjonowanie stron internetowych – najczęściej poszukiwane w agencji interaktywnej
Pozycjonowanie stron www to najczęściej poszukiwana usługa w naszej agencji interaktywnej. Otrzymujemy wiele zapytań o pozycjonowanie strony w Google, choć nie zawsze jesteśmy w stanie zaoferować i wycenić usługę skutecznego pozycjonowania zgodnie z oczekiwaniem klienta i „od ręki”.
Czytaj więcejAnaliza ruchu na stronie www – mapa kliknięć i mapa przewijania strony
Do dyspozycji mamy obecnie pełen wachlarz płatnych i bezpłatnych narzędzi analitycznych. Zawsze warto korzystać z kilku źródeł – taka łączona metoda daje kompleksowy zestaw informacji, niezbędnych do optymalizacji działań marketingowych.
Czytaj więcejCo to jest agencja interaktywna i czym się zajmuje?
Co to jest agencja interaktywna? Czy zawsze można nazywać ją agencją reklamową lub agencją marketingową? Jeśli zgubiłeś się w gąszczu definicji, to zapraszamy do lektury artykułu, gdzie wyjaśniamy co to jest agencja interaktywna!
Czytaj więcejWszechwiedzący Wielki Brat, czyli personalizacja reklam w Google
Większość użytkowników Internetu odnosi wrażenie, że Google wie o nich więcej, niż ich cała rodzina. Częściowo jest to prawdą – w wyszukiwarce Google oraz jej narzędziach pozostawiamy spore ilości informacji.
Czytaj więcejSkuteczne działania SEO a wysokie pozycje strony www w Google
Prowadzenie skutecznych działań SEO to dłogofalowy proces, składający się z wielu elementów. Jak sprawdzić czy przynosi wymierne efekty? Jak zweryfikować czy widoczność strony www w wyszukiwarce oraz wygenerowany ruch rosną?
Czytaj więcejJak pisać artykuły tematyczne pod SEO?
Dobór słów kluczowych, tytułu oraz treści artykułów SEO to bardzo ważne elementy, które należy wziąć pod uwagę już na etapie konspektu. Dobrze prowadzony Blog może mieć znaczący wpływ na widoczność witryny w sieci.
Czytaj więcejNajlepszy czas na publikację postów SM – o co tyle krzyku?
Które dni i godziny są najlepsze, aby publikować posty na Facebook, Instagram i w innych mediach społecznościowych? Jaki wpływ na SEO ma czas dodania postu? Zdania są podzielone. W poniższym artykule postaramy się przybliżyć temat.
Czytaj więcejZadbaj o profesjonalne treści na stronie www – SEO Copywriting
Przygotowanie wartościowych, profesjonalnych treści na stronę www to bardzo ważny element, który będzie miał znaczący wpływ na widoczność witryny w sieci!
Czytaj więcejZmiany na pierwszej stronie Google – przycisk „więcej wyników”
Pierwsza strona Google to zazwyczaj najbardziej pożądane miejsce przez obecnych w internecie. Każdy kto podejmuje jakiekolwiek działania SEM lub SEO, i chce być dobrze widoczny w sieci, walczy o jak najlepszą pozycję w wyszukiwarce.
Czytaj więcejCzy reklama w Google się opłaca? Poradnik dla początkujących
Zastanawiasz się czy inwestycja w Google Ads zwróci się? Nie masz pewności czy przyniesie oczekiwane rezultaty? Ze specjalistą SEM sukces jest możliwy!
Czytaj więcejKoniec Google Ads dla serwisów gsm oraz serwisów komputerowych
Nie wszystkie branże, usługi czy produkty można reklamować w Google Ads – czyli w systemie reklamowym Google. Zasady dotyczące ograniczeń lub braku możliwości reklamowych w Google Ads są wszystkim agencjom SEM i specjalistom od Google Ads dobrze znane. Jednak ostatnio Google zaskoczyło wszystkich informacją dotyczącą braku możliwości promowania się serwisów gsm oraz komputerowych czy też sprzętu elektronicznego lub oprogramowania.
Czytaj więcejAgencja interaktywna czy agencja SEO – którą wybrać?
Istnieje popularne przekonanie, że dobrej jakości usługi SEO najlepiej zlecić do wyspecjalizowanej agencji SEO, co zapewni wysoką skuteczność i bezpieczeństwo. Praktyki udowadniają jednak, że pozycjonowanie lub działania SEO warto jednak łączyć z innymi usługami marketingu w internecie. Synergia okazuje się opłacalna!
Czytaj więcejŚrednia pozycja reklamy w Google Ads – zmiany we wrześniu 2019 r.
Czy sukces i osiągnięcie celów z reklam w wyszukiwarce Google gwarantuje nam zawsze pierwsza pozycja na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania? Co planuje Google od września 2019 r. w zakresie średniej pozycji reklam w wyszukiwarce? Jakie dane dotyczące pomiaru i optymalizacji widoczności linków sponsorowanych mogą okazać się przydatne?
Czytaj więcejPozycjonowanie strony www – czy każda strona może osiągnąć sukces?
Pozycjonowanie stron www od zawsze stanowiło i stanowi nie lada wyzwanie dla każdej agencji interaktywnej, programisty i wolnych strzelców. Każdego dnia w naszej agencji SEO pojawia się kolejny potencjalny klient zainteresowany budowaniem pozycji oraz wyników w tzw. naturalnych wynikach wyszukiwania. I praktycznie każdy z nich oczekuje szybkich efektów, przy założeniu możliwie najniższego budżetu.
Czytaj więcejRozszerzenie formularzy kontaktowych Google Ads
Reklama w Google Ads daje możliwość mnóstwa ustawień i personalizacji, tak aby dostosować przekaz do indywidualnych potrzeb reklamodawcy i użytkownia. Jednym z narzędzi są rozszerzenia, dotychczas 10 różnych, obecnie 11. Do czego może posłużyć rozszerzenie formularza? Więcej w artykule!
Czytaj więcejReklamy w Grafice Google – zmiany w kampaniach produktowych pod koniec marca 2019
Google Grafika to cenne źródło obrazów – tu codziennie wielu z nas poszukuje produktów, inspiracji, pomysłów itd. Podczas decyzji o zakupie, i nie tylko, grafika Google już od dawna stała się popularnym źródłem informacji. Jeśli prowadzimy reklamy produktowe w Google, powiązane ze sklepem internetowym, to zdjęcia w zakładce Grafika w wyszukiwarce również są miejscem do wyświetlania produktów.
Czytaj więcejJak utrzymać uwagę użytkownika na stronie www?
Internet to ogromna przestrzeń pozwalająca publikować przeróżne treści, w których możemy do woli przebierać. Faktem jest, że prawidłowo skonstruowana strona internetowa efektywniej skupia zainteresowanie oraz utrzymuje uwagę swojego użytkownika.
Czytaj więcej